Při plánování renovace je důležité uvést své telefonní číslo, na které obdržíte SMS s informacemi o nákladech na opravu. Poté je nutné zavolat do našeho kontaktního centra a potvrdit souhlas s provedením renovace. Bez vašeho souhlasu nebude provedena žádná oprava.
Sestava zařízení naprosto není důležitá, výjimku tvoří situace související s vadou, například nedostatečné nabíjení. V takovém případě je žádoucí předložit telefon k diagnostice společně s příslušným zařízením, od kterého nedostatečně nabíjí.
Samozřejmě můžete, ale je třeba si uvědomit, že pokud nebudete provádět opravu vašeho zařízení v autorizovaném servisním středisku společnosti, bude tato služba zpoplatněna.
Možná, ale k tomu bude potřebovat mít na ruce formulář potvrzení, který jste obdrželi při návštěvě servisního střediska společnosti.
Definovat přesnou cenu je možné pouze v případě, kdy je problém „zjevný“. Například, pokud je rozbitý displej. V ostatních případech je nezbytné provést diagnostiku, po které budeme schopni stanovit konečnou cenu opravy.
Pro urychlení opravy můžeme vyřídit vaši objednávku, přijmout předplatné od vás a objednat potřebný náhradní díl. Jakmile získáme potřebné součástky pro opravu, budeme vás informovat, domluvíme se na vhodném čase pro vás a opravu provedeme během jedné návštěvy.
Aby odpověděli na tuto otázku, musíte si uvědomit, že většinou se pod originálními náhradními díly rozumějí díly odebrané z nových zařízení. Na příkladu iPhone lze vysvětlit, že originální displej lze získat pouze nákupem nového telefonu a odstraněním displeje z něj. V jiných případech se jedná o „čínu“ různé kvality, od velmi levného po zcela kvalitní. Vždy nabízíme volbu, pokud je to možné. Existují situace, zejména u starých zařízení, kdy jednoduše nelze najít originální náhradní díly.